Команда Укртрансбезпеки підготувала покрокову інструкцію, яка допоможе вам швидко подати заяву про повернення коштів з бюджету.

1️⃣ Складіть заяву про повернення коштів з бюджету (зразок заяви)

2️⃣ Заява складається платником до Укртрансбезпеки, із обов’язковим зазначенням інформації в такій послідовності:

🔹найменування платника (суб’єкта господарювання ) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
🔹код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) фізичної особи;
🔹місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
🔹сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
🔹причина повернення коштів з бюджету;
🔹найменування та місцезнаходження банку (повна адреса), в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка;
🔹номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).

3️⃣ До заяви про повернення коштів з бюджету необхідно додати оригінал або копію платіжної інструкції(й), які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

4️⃣ Зазначені документи потрібно надіслати на адресу: вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150 або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

ℹ️ У разі виникнення додаткових питань — просимо звертатися на Лінію інформаційної підтримки Укртрансбезпеки за номером телефону +380443504304.

Бажаємо вам вдалих рейсів та успішного ведення бізнесу!