Як повернути кошти, якщо при сплаті штрафу було зазначено помилкові реквізити/надмірна сплата — покрокова інструкція для перевізників

Команда Укртрансбезпеки підготувала покрокову інструкцію, яка допоможе вам швидко подати заяву про повернення коштів з бюджету.

Складіть заяву про повернення коштів з бюджету (зразок заяви)

Заява складається платником до Укртрансбезпеки, із обов’язковим зазначенням інформації в такій послідовності:

  • найменування платника (суб’єкта господарювання ) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
  • код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) фізичної особи;
  • місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
  • сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
  • причина повернення коштів з бюджету;
  • найменування та місцезнаходження банку (повна адреса), в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка;
  • номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).

До заяви про повернення коштів з бюджету необхідно додати оригінал або копію платіжної інструкції(й), які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

Зазначені документи потрібно надіслати на адресу: вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150 або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

У разі виникнення додаткових питань — просимо звертатися на Лінію інформаційної підтримки Укртрансбезпеки за номером телефону +380443504304.

Бажаємо вам вдалих рейсів та успішного ведення бізнесу!