Як повернути кошти, якщо при сплаті штрафу було зазначено помилкові реквізити/надмірна сплата — покрокова інструкція для перевізників
Команда Укртрансбезпеки підготувала покрокову інструкцію, яка допоможе вам швидко подати заяву про повернення коштів з бюджету.
Складіть заяву про повернення коштів з бюджету (зразок заяви)
Заява складається платником до Укртрансбезпеки, із обов’язковим зазначенням інформації в такій послідовності:
- найменування платника (суб’єкта господарювання ) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
- код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) фізичної особи;
- місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
- сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
- причина повернення коштів з бюджету;
- найменування та місцезнаходження банку (повна адреса), в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка;
- номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).
До заяви про повернення коштів з бюджету необхідно додати оригінал або копію платіжної інструкції(й), які підтверджують перерахування коштів до бюджету.
Зазначені документи потрібно надіслати на адресу: вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150 або на електронну пошту
Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
У разі виникнення додаткових питань — просимо звертатися на Лінію інформаційної підтримки Укртрансбезпеки за номером телефону +380443504304.
Бажаємо вам вдалих рейсів та успішного ведення бізнесу!