Покрокова інструкція щодо подачі заяви про повернення коштів з бюджету:

 

Складіть заяву про повернення коштів з бюджету (зразок заяви)

Заява складається платником до Укртрансбезпеки, із обов’язковим зазначенням інформації в такій послідовності:
-найменування платника (суб’єкта господарювання) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
-код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) фізичної особи;
-місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
-сума коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню);
-причина повернення коштів з бюджету;
-найменування та місцезнаходження банку (повна адреса), в якому відкрито рахунок отримувача коштів, та реквізити такого рахунка;
-номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).

До заяви про повернення коштів необхідно додати оригінал або копію платіжної інструкції, яка підтверджуює перерахування коштів до бюджету.

Зазначені документи потрібно надіслати на адресу: вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150 або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Звертаємо увагу!
Заява про повернення (перерахування) коштів з бюджету в електронній формі подається з обов’язковим накладанням електронного підпису платника або уповноваженої особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Лінія інформаційної підтримки Укртрансбезпеки: +380443504304 (щодня 8:00-19:00).