З 19 травня 2025 року в Україні запрацював цифровий механізм перевірки комерційного транспорту — електронна система єІнспектор.

Робота системи базується на основі чіткого та уніфікованого переліку питань, які має право запитати інспектор Укртрансбезпеки під час рейдової перевірки комерційного транспорту (вантажівок, автобусів та таксі). На основні внесених даних система автоматично формує акт про порушення.

«Місяць тому стартував єІнспектор. Електронна система, яка передбачає цифровізацію всіх дій інспектора під час рейдової перевірки. Також було затверджено чек-лист перевірки, якого має дотримуватися інспектор. Власне чек-лист і є базою роботи системи. За цей час інспекторами було здійснено 6 240 перевірок, внесено 4 032 акти на суму понад 48 млн грн. Робимо процес рейдової перевірки максимально відкритим, зрозумілим та чітким», — наголосив Голова Укртрансбезпеки Микита Лагунін.

Надалі у рамках роботи системи єІнспектор заплановано впровадження:

- автоматизації ведення постанов у частині — можливості зміни статусу постанови, додавання оплати по постанові, автоматизації процесу запуску лічильника часу оплати та контролю за лічильником оплати постанови;

- автоматизації повного процесу фіксування порушення, формування постанови на оплату штрафу та контролю за сплатою штрафу; 

- автоматизації всіх супутніх процесів для зменшення ручного виконання дій, розгляду справи та роботи з електронними документами.