На Лінію інформаційної підтримки Укртрансбезпеки надходить багато звернень від перевізників стосовно проблем пов'язаних із входом до ЄКІС Укртрансбезпеки.
💡Укртрансбезпека підготувала відповіді на типові запитання, які найчастіше надходять:
❓Як здійснити вхід до ЄКІС Укртрансбезпеки
💻📱 Вхід в особистий кабінет Єдиного комплексу інформаційних систем Державної служби України з безпеки на транспорті (ЄКІС Укртрансбезпеки) можна здійснити за покликанням: https://shlyah.dsbt.gov.ua
Після проходження авторизації вам буде доступне робоче меню.
❓Була заміна КЕП, зник робочий стіл "Перевізник" що робити
В такому випадку потрібно зателефонувати на Лінію інформаційної підтримки за номером телефону +38 044 350 43 04 та надати оператору наступну інформацію: назву вашої компанії та код ЄРДПО.
Також Ви можете написати про проблему у групу підтримки за покликанням.
✅ Доступ до кабінету буде відновлено в найближчий час.
❓Коли буде доступний модуль «Внутрішні нерегулярні перевезення»
Доступ до модуля «Внутрішні нерегулярні перевезення» з'явиться у вечорі 23 вересня у ЄКІС Укртрансбезпеки.
🖇Відео воркшопу «Зміни до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту: нові вимоги для нерегулярних перевезень пасажирів» за покликанням.
📞 У разі виникнення додаткових питань — просимо звертатися на Лінію інформаційної підтримки Укртрансбезпеки за номером телефону +380443504304 кожного дня з 08:00 до 19:00.