Щодня Служба отримує десятки звернень громадян, перевізників, водіїв і підприємців, а також сотні повідомлень у месенджерах.
З початку 2025 року до Укртрансбезпеки офіційно надійшло 2 465 звернень. З них:
- 70,6 % — скарги,
- 23,6 % — заяви (клопотання),
- 0,6 % — пропозиції та зауваження.
З усіх звернень позитивно вирішено 42,8 %, ще 41,9 % — надано роз’яснення.
Кожне звернення реєструється, опрацьовується фахівцями та отримує відповідь у встановлений законом термін.
Що найчастіше турбує громадян:
-порушення перевізниками правил пасажирських перевезень;
-відмову у проїзді пільговим категоріям;
-неякісне обслуговування або грубу поведінку водіїв;
-нерегулярність руху маршрутів;
-технічний стан транспорту;
-повернення коштів за квитки.
Онлайн-комунікація — оперативна і конкретна
Окрім офіційної пошти та форм звернення на сайті, дедалі більше звернень надходить через чат-бот @UkrTransBezpekaBot та профільні месенджери за конкретними напрямками. Тематика запитів різна: від отримання ліцензій, транзитних дозволів, питань доступу до ЄКІС до повідомлень про порушення.
Команда Укртрансбезпеки постійно вдосконалює сервіси, щоб комунікація була максимально зручною, швидкою та ефективною.
Кожне звернення — це не лише сигнал про проблему, а й можливість зробити систему транспорту безпечнішою, прозорішою та ближчою до людей.