
З 10 по 14 лютого ц.р. Голова Укртрансбезпеки Микита Лагунін у складі української делегації взяв участь у 37-й сесії Групи експертів з питань Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення та 87-й сесії Комітету з внутрішнього транспорту Європейської економічної комісії ООН (м. Женева, Швейцарська Конфедерація).
«В умовах зближення України з Євросоюзом та військової агресії рф особливо важливу роль відіграє представлення інтересів України у заходах міжнародного характеру. У ці дні наш діалог зі світовим співтовариством був спрямований на захист національних інтересів та розвиток рівноправних міжнародних зв'язків України у сфері наземного транспорту, зокрема, обговорили питання приєднання України до автоматизованої системи контролю автомобільного транспорту «TACHOnet», — наголосив Микита Лагунін .
Під час роботи 37-ї сесії Групи експертів ЄУТР учасники:
🔹розглянули оновлені пропозиції стосовно проєктів можливих змін до ст. 22-біс до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення;
🔹ознайомилися з інформацією щодо можливого додатка до ЄУТР, який стосується мережі «TACHOnet», для подальшого проведення внутрішньодержавних консультацій із заінтересованими сторонами в Україні;
🔹обговорили питання приєднання України до мережі «TACHOnet», її функціоналу та вартості використання.
Представники української делегації взяли участь у розгляді та висловленні заперечення стосовно поправки до пункту 2 статті 4, що стосується застосування Угоди ЄУТР у «форс-мажорних ситуаціях», яку запропонувала рф.
У ході 87-ї сесії Комітету з внутрішнього транспорту ЄЕК ООН учасники працювали за двома напрямами — сприяння стійкої регіональної та міжрегіональної зв'язаності на внутрішньому транспорті та заохочення дій щодо боротьби зі зміною клімату в секторі внутрішнього транспорту, а також обговорили питання щодо партнерства та діяльності інших організацій, а також у рамках програм/проєктів, що представляють інтерес для КВТ.