Укртрансбезпека отримала 1 481 звернення від громадян за перші шість місяців 2025 року (за аналогічний період 2024 року — 1 660). Такі звернення допомагають отримати зворотний зв’язок від громадян, оперативно реагувати на можливі порушення з боку ліцензіатів, а також вдосконалювати роботу служби.

Всі звернення громадян зареєстровані та розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. З усіх питань, порушених у зверненнях, громадянам було надано відповіді в установленому порядку.

Всього до Укртрансбезпеки за 6 місяців 2025 року у розрізі видів звернень громадян надійшло:
🔹заяв (клопотань) — 424 ( 28,62 % від загальної кількості);
🔹скарг — 1 046 ( 70,62 %);
🔹пропозицій (зауважень) — 11 (0,76 %).

За результатом розгляду звернень: вирішено позитивно — 634 або 42,80 % від загальної кількості звернень, надано роз’яснення — 621 або 41,93% від загальної кількості звернень, направлено за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» — 106 або 7,15 % від загальної кількості, ще 120 звернень ( 8,1%) наразі перебувають на опрацюванні у відповідних структурних підрозділах Укртрансбезпеки.

Основні питання, що порушувались громадянами у зверненнях, стосувалися державної політики з питань безпеки на автомобільному транспорті загального користування, міському електричному, залізничному транспорті, зокрема щодо:

🔹безпідставної відмови в проїзді пільговим категоріям населення;
🔹 якості надання послуг перевезення;
🔹 неналежної поведінки водіїв;
🔹нерегулярності руху, запізнення, скасування рейсів;
🔹 некомфортних умов проїзду.

Нагадаємо, що звернутися до Укртрансбезпеки можна кількома способами: зателефонувати за номером +380443504304, надіслати електронного листа на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., написати листа на поштову адресу: вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150, або заповнити електронну форму за покликанням: https://complaint.dsbt.gov.ua/feedback.