Укртрансбезпека інформує про судову практику оскарження штрафів за порушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті.
Суть справи
Під час рейдової перевірки на дорозі М-06 Відділом державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області була зупинена вантажівка марки DAF. При перевірці документів водій не надав інспектору інформацію про режим праці та відпочинку водія за поточний та попередні 28 днів та бланк підтвердження діяльності водія за вказаний період.
Аргументи порушника
Не погодившись з постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу, позивач звернувся до суду з позовом.
Позиція суду
При розгляді справи суд зазначив, що під час рейдової перевірки водії зобов'язані надавати інспектору реєстраційні листки за поточний день та попередні 28 календарних днів, а в разі відсутності тахокарт — оригінал Бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
Така вимога базується на нормах Закону України «Про приєднання України до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР)», Поправці № 6 до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів (ЄУТР) в частині надання до контролю реєстраційних листків (тахограм) за поточний день та попередні 28 календарних днів, а в разі відсутності тахокарт надання Бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.
Суд нагадав, що зазначена Поправка має на меті приведення ЄУТР у відповідність із законодавством, введеним у дію у Європейському Союзі (Постанова ЄС №561/2006 від 15.03.2006) в частині періодів керування та відпочинку професійних водіїв, з тим щоб забезпечити гармонізацію цих двох систем і правил та безпеку дорожнього руху.
🔗 З повним текстом рішення можна ознайомитися за посиланням Справа № 160/34214/23
#Судова_практика