Державна служба України з безпеки на транспорті
Державна служба України
з безпеки на транспорті
Дія
єЧерга
Шлях
  • Про Службу
    • Місія, функції, завдання
    • Керівництво
    • Структура
    • План роботи Укртрансбезпеки
    • Публічні звіти
  • Діяльність
    • Законодавство
    • Судова практика
    • Накази
    • Безпека на транспорті
    • Міжнародне співробітництво
    • Регуляторна діяльність
    • Державні закупівлі
    • Фінансово-економічна діяльність
    • Внутрішній аудит
    • Запобігання та виявлення корупції
    • Кадрові питання
    • Навчання
    • Рада доброчесності
    • Безбар’єрний простір
    • Оптимізація робочих процесів
  • Бізнесу
    • Адмінпослуги
    • Дозволи на міжнародні автомобільні перевезення та аналіз використання довзолів ЄКМТ
    • Перелік суб'єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних засобах
    • Перелік автостанцій
    • Державний контроль субʼєктів господарювання
    • Державний ринковий нагляд
    • Рахунки для сплати штрафів за постановами у сфері безпеки на транспорті, зафіксовані в автоматичному режимі в розрізі розташування WIM-системи до територіальної громади
    • Зняття з обліку та анулювання дозволів при їх втраті, викраденні або вилученні
    • Комісія з визначення підприємств, установ та організацій, які мають важливе значення для національної економіки у галузі автомобільного транспорту в особливий період
    • Повернення (перерахування) коштів при оплаті штрафу на помилкові реквізити/надмірній сплаті
  • Реєстри
    • Реєстр міжміських та приміських автобусних маршрутів
    • Реєстр міжобласних маршрутів
    • Реєстр міжнародних маршрутів
    • Реєстр виданих та анульованих ліцензій
    • Реєстр оформлених, підписаних, готових до видачі та виданих дозволів Європейської конференції міністрів транспорту
    • Мережа міжміських та приміських автобусних маршрутів
  • Громадянам
    • Гаряча лінія
    • Особистий прийом
    • Розʼяснення прав і обовʼязків перевізників і пасажирів
    • Безоплатна правова допомога
    • Доступ до публічної інформації
    • Звернення громадян
    • Консультації з громадськістю
    • Перевірка транспортних засобів ліцензійних перевізників
  • Новини
  • Контакти
    • Центральний апарат
    • Територіальні органи Укртрансбезпеки
    • Пункти видачі дозволів Укртрансбезпеки
Whatsapp Telegram Facebook Chat-bot Пошук
  • Головна
  • Діяльність
  • Оптимізація робочих процесів
  • Довідкова інформація

Довідкова інформація

Кабінет Міністрів України ухвалив низку рішень, спрямованих на масштабне запровадження оптимізації типових робочих процесів у центральних органах виконавчої влади. Це стратегічно важливий напрям реформи державного управління, що передбачає системне вдосконалення організації роботи органів влади шляхом аналізу та оптимізації процесів.

Головна мета ініціативи – підвищення ефективності роботи державного апарату. Це дозволить скоротити час на виконання завдань, знизити витрати, спростити взаємодію, підвищити якість результатів роботи та сфокусувати ресурси на вирішенні нагальних потреб громадян і бізнесу. Оптимізація робочих процесів охопить практично усі центральні органи виконавчої влади, забезпечуючи їхню більшу ефективність і прозорість.

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 січня 2025 р. № 39-р «Про проведення оптимізації типових робочих процесів у центральних органах виконавчої влади» спрямоване на вдосконалення роботи центральних органів виконавчої влади. Основна мета документа – скоротити витрати на державне управління, зберігаючи якість і результативність роботи. Цей крок є частиною ширшої  Стратегії реформування державного управління України на 2022–2025 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 831-р «Деякі питання реформування державного управління України».

Суть розпорядження полягає в тому, що всі центральні органи виконавчої влади (міністерства, агентства, служби та інспекції) зобов’язані щорічно аналізувати та оптимізувати свої робочі процеси. Наприклад, у 2025 році міністерства повинні опрацювати щонайменше два процеси, а агентства, служби та інспекції – щонайменше один. У наступні роки цей обсяг зростатиме, що стимулює органи влади постійно вдосконалювати свою діяльність.

Процеси для оптимізації обиратимуться не випадково. Уряд чітко вказує, що пріоритет мають найбільш ресурсоємні завдання, які суттєво впливають на кількість і якість результатів роботи.  Кожен із таких процесів має бути ретельно проаналізований, а потім включений до річного плану заходів, погодженого з Секретаріатом Кабінету Міністрів.

Важливою частиною цього розпорядження є звітність. Державні органи зобов’язані щоквартально інформувати Кабінет Міністрів про стан виконання аналізу та оптимізації. Це забезпечує прозорість процесу і дозволяє вчасно виявляти проблеми. Якщо під час оптимізації з’ясується, що чинне законодавство створює перешкоди для змін, органи мають право пропонувати відповідні зміни до нормативно-правових актів.

Це розпорядження важливе для держави, адже воно спрямоване на зменшення бюрократії та підвищення ефективності роботи органів влади. Оптимізація дозволить скоротити витрати часу, фінансів і людських ресурсів, спрямовуючи їх на більш важливі завдання. Також ця ініціатива покращить якість адміністративних послуг для громадян, зробивши їх більш доступними та зрозумілими. Зрештою, такі зміни сприяють побудові довіри до держави, яка демонструє готовність працювати ефективніше.

Розпорядження №39-р також є значущим елементом євроінтеграційних процесів, адже Україна прагне впровадити стандарти, які вже працюють у країнах Європейського Союзу. Прозорість, результативність і орієнтованість на громадян – це ключові принципи, що лежать в основі реформ. Вони допоможуть не лише скоротити витрати бюджету, а й покращити імідж державного апарату.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2025 р. № 50 «Деякі питання впровадження процесного підходу в центральних органах виконавчої влади» затверджено Порядок проведення аналізу та оптимізації робочих процесів. Цей документ запроваджує сучасний підхід до управління, спрямований на підвищення ефективності роботи державних органів, прозорості їхньої діяльності та якості надання послуг.

Одним із ключових аспектів нового порядку є принцип доброчесності. Він визначає, що поведінка працівників державних органів повинна базуватися на чесності, виконанні службових обов’язків і відповідати загальновизнаним етичним стандартам. Уряд підкреслює, що оптимізація робочих процесів – це не лише про технічні зміни, а й про дотримання цінностей, які мають лежати в основі роботи державного апарату.

Оптимізація робочих процесів – це про зміну підходу до управління, що базується на прозорості, відповідальності та результативності.

Ця робота координується Секретаріатом Кабінету Міністрів України, за підтримки проекту Європейського Союзу «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні (EU4PAR)» у співпраці з вищою школою публічного управління, Lean Інституту Україна та Національного агентства України з питань державної служби.

Довідково

Оптимізація робочого процесу — комплекс заходів, спрямованих на підвищення ефективності робочого процесу шляхом зниження витрат, скорочення тривалості, підвищення результативності, якості та орієнтованості на споживача його результатів, а також встановлення прозорих правил та єдиних стандартів.

LEAN-методологія – підхід до управління, спрямований на усунення неефективних процесів, зменшення витрат і підвищення продуктивності. Його активно використовують уряди США, Канади, Великої Британії та країн ЄС для покращення якості державних послуг та зменшення бюрократичного навантаження. В Україні наразі ця методологія широко використовується в приватному та громадському секторі.

Державна служба України з безпеки на транспорті Державна служба України з безпеки на транспорті

Державна служба України
з безпеки на транспорті

Офіційний веб-сайт
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Facebook
  • Chat-bot

Поштова адреса:
вул. Антоновича, 51, м. Київ, 03150

Офіційна електронна пошта: [email protected]

Лінія інформаційної підтримки:
+38 (044) 350-43-04

Щоденно з 08:00 до 19:00

Попередня версія сайту

Мапа сайту

© 2025 Весь контент доступний за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше
Дія
єЧерга
Шлях
  • Про Службу
    • Місія, функції, завдання
    • Керівництво
    • Структура
    • План роботи Укртрансбезпеки
    • Публічні звіти
  • Діяльність
    • Законодавство
    • Судова практика
    • Накази
    • Безпека на транспорті
    • Міжнародне співробітництво
    • Регуляторна діяльність
    • Державні закупівлі
    • Фінансово-економічна діяльність
    • Внутрішній аудит
    • Запобігання та виявлення корупції
    • Кадрові питання
    • Навчання
    • Рада доброчесності
    • Безбар’єрний простір
    • Оптимізація робочих процесів
  • Бізнесу
    • Адмінпослуги
    • Дозволи на міжнародні автомобільні перевезення та аналіз використання довзолів ЄКМТ
    • Перелік суб'єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних засобах
    • Перелік автостанцій
    • Державний контроль субʼєктів господарювання
    • Державний ринковий нагляд
    • Рахунки для сплати штрафів за постановами у сфері безпеки на транспорті, зафіксовані в автоматичному режимі в розрізі розташування WIM-системи до територіальної громади
    • Зняття з обліку та анулювання дозволів при їх втраті, викраденні або вилученні
    • Комісія з визначення підприємств, установ та організацій, які мають важливе значення для національної економіки у галузі автомобільного транспорту в особливий період
    • Повернення (перерахування) коштів при оплаті штрафу на помилкові реквізити/надмірній сплаті
  • Реєстри
    • Реєстр міжміських та приміських автобусних маршрутів
    • Реєстр міжобласних маршрутів
    • Реєстр міжнародних маршрутів
    • Реєстр виданих та анульованих ліцензій
    • Реєстр оформлених, підписаних, готових до видачі та виданих дозволів Європейської конференції міністрів транспорту
    • Мережа міжміських та приміських автобусних маршрутів
  • Громадянам
    • Гаряча лінія
    • Особистий прийом
    • Розʼяснення прав і обовʼязків перевізників і пасажирів
    • Безоплатна правова допомога
    • Доступ до публічної інформації
    • Звернення громадян
    • Консультації з громадськістю
    • Перевірка транспортних засобів ліцензійних перевізників
  • Новини
  • Контакти
    • Центральний апарат
    • Територіальні органи Укртрансбезпеки
    • Пункти видачі дозволів Укртрансбезпеки
Whatsapp Telegram Facebook Chat-bot Пошук