Надання адміністративних послуг через мережу відділень поштового зв`язку

  Враховуючи, що наразі прийом заяв про отримання ліцензій відповідно до вимог Закону здійснюється виключно апаратом Укртрансбезпеки, створення сприятливих умов для отримання ліцензій здобувачами ліцензій в адміністративно-територіальних одиницях є пріоритетним напрямом роботи Укртрасбезпеки.

Реалізацію зазначеного проекту передбачено здійснити шляхом запровадження доступу до адміністративних послуг через мережу відділень поштового зв’язку. Відповідно до Меморандуму про співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною службою України з безпеки на транспорті та Українським державним підприємством зв’язку «Укрпошта» та Регламенту взаємодії Державної служби України з безпеки на транспорті та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» розпочата робота щодо надання адміністративних послуг через відділення Укрпошти.

До проекту залучено до 50 відділень Укрпошти, 22 – відділення Укрпошти в обласних центрах України та інші у містах з великою концентрацією автомобільних перевізників або значно віддалені від обласних центрів, а саме:

  • м. Бердичів,
  • м. Біла Церква,
  • м. Дрогобич,
  • м. Ізмаїл,
  • м. Кам’янець-Подільський,
  • м. Каховка,
  • м. Ковель,
  • м. Козятин,
  • м. Коростень,
  • м. Костянтинівка,
  • м. Котовськ,
  • м. Кременчук,
  • м Кривий Ріг,
  • м. Куп’янськ,
  • м. Ладижин, м. Лубни,
  • м. Маріуполь,
  • м. Мелітополь,
  • м Мукачеве,
  • м. Надвірна,
  • м Ніжин,
  • м. Новоград-Волинський,
  • м. Охтирка,
  • м. Сарни,
  • м. Сватове,
  • м. Славутич,
  • м. Умань,
  • м. Чортків,
  • м. Шепетівка,
  • м. Шостка,
  • м. Южноукраїнськ.

У зазначених відділеннях поштового зв’язку, здобувачі ліцензій можуть отримати консультації щодо порядку надання Укртрансбезпекою адміністративних послуг, зразки та форми документів тощо.

Назад